quinta-feira, 17 de setembro de 2015

31DC2015 Day 17: Glitter

Oi lindonaaaaaaas!
Good afternoon pretties!

Mês passado eu não tive tempo de passar por aqui porque estou treinando muito. Para quem não sabe, estou estudando para virar Personal Trainer e instrutora de Fitness. Minha rotina é casa-trabalho-academia-casa todos os dias da semana e quatro horas de treino no fim de semana (2 no sábado e 2 no domingo).
Por isso tem ficado difícil de cuidar das unhas. Dá para ver como as minhas cutículas estão judiadas né? :(
Last month I didn't have time to be present because I'm training a lot. For those who don't know, I'm studying to become a Personal Trainer and Fitness Instructor. My daily routine is home-work-gym-home every working day and 4 hours training on the weekends (2 hours on Saturday and 2 hours on Sunday).
That's why it's been difficult to take care of my nails. You can see how dry my cuticles are. :(

Don't Burst My Bubble - OPI
Chica Bonita - Essence





Como não tive tempo para uma mani elaborada, fui de gradiente de glitter mesmo. Coisa mais fofaaaaaaaaaaa!
Since I didn't have time for a more elaborate mani, I opted for a glitter gradient. So cuuuuuuuuuuuuute!

Beijão à todas!
Big kiss to everyone!





31DC2014 Day 17: Glitter
31DC2013 Day 17: Glitter