sexta-feira, 24 de outubro de 2014

[Pink October] #5: Best Pop - Essence + 815 Taupe - Kiko + MoYou London // Mont Bleu Glass File Set Winner - Ganhadora

Bom dia meninas!
Good morning girls!
 

Tudo bem por aí?
Por aqui tudo ótimo. Primeiro quero agradecer a todas que participaram do meu primeiro sorteio e dizer que a ganhadora do set de lixas de vidro da Mont Bleu é a Valquiria Novaes. J
á entrei em contato com ela e ela já me respondeu. Parabéns querida! A Mont Bleu vai te enviar o prêmio diretamente. :-D
Hoje tem mais uma mani do Outubro Rosa e com uma combinação de cores que já estava na minha lista há um bom tempo: rosa e marrom.
How are you doing?
I'm great. First I'd like to thank all of you who entered my first giveaway and say that the winner of the Mont Bleu Glass Nail File Set is Valquiria Novaes. I already contacted her and she answered me. Congratulations dear! Mont Bleu is going to send you the prize directly. :-D

Today I have another Pink for October mani to show you and with a colour combo that's been on my to-try list for some time: pink and brown. 


Acho essa combinação tão linda, tão romântica. O rosa é o Best Pop da Essence, da nova coleção limitada Rock Out!! Ele é um glass fleck lindo de morrer e super fácil de esmaltar.
I think this combo is so pretty, so romantic. The pink polish is Best Pop by Essence, from the new Rock Out!! limited edition. It's a super pretty glass fleck and it's very smooth to apply.
 


O marrom é 815 Taupe da Kiko que eu comprei nas minhas férias em Portugal. Ele é bem consistente e bem pigmentado. Super fácil de esmaltar e ainda tem o detalhe do pincel achatado que os quadradinhos da outra linha não têm.
The brown is 815 Taupe by Kiko that I bought during my vacation in Portugal. It's very creamy and pigmented. Easy to apply and has this awesome flat brush the other squared-bottle ones don't have.
 



Por cima do rosa carimbei usando a plaquinha Pro Collection XL 14 e o esmalte para carimbo 23 Chocolate da Mundo de Uñas. No marrom apenas fiz duas bolinhas com o Best Pop mesmo.
I stamped using the image plate Pro Collection XL 14 and 23 Chocolate stamping polish by Mundo de Uñas over the pink. Over the brown I just made two dots with Best Pop itself.




Mais uma mani do Outubro Rosa que eu amei.
Beijoooooooo!!!!
Another Pink for October mani I love.
Kissssssssss!!!!