quinta-feira, 12 de dezembro de 2013

Magazine Cover Mouse - O.P.I.



Bom dia maravilhosaaaaaaaas!
Good morning pretties!

Tudo bem com vocês?
Comigo tudo ótimo, como sempre. Sei que vocês só têm visto importadinhos divos por aqui, e os brasileiros divos também merecem aparecer, mas tenho acumulado manis gringas e não posso deixar de postar né? Heheheheheheh
How are you doing?
I'm great, as usual. I know it's been a while that you only see international brands around here, and the gorgeous Brazilian polishes also deserve their space, but I have been accumulating manis and can't let them out right? Hehehehehehhe


O divo da vez é o Magazine Cover Mouse da coleção Couture de Minnie da O.P.I. Genteeeeeeeeee, que coisa mais perfeita, sério! Vocês já conhecem a qualidade dos liquid sand né?! Acho que nem preciso explicar… ;-)
Today's gorgeous is Magazine Cover Mouse from the collection Couture de Minnie by O.P.I. Guyyyyyyyys, this is perfection, seriously! You already know the quality of the liquid sand polishes right?! I don't think I need to explain… ;-)


Mas para quem acabou de entrar no mundo esmaltístico e ainda não conhece o efeito (oi, você existe? Kkkk) eu explico; liquid sand em inglês significa areia líquida e é um acabamento texturizado em que o esmalte seca com uma certa aspereza, como se fosse areia mesmo. Quem lançou o efeito foi a O.P.I e várias marcas seguiram a onda.
But for those who just entered the Nail Polish Addict world and doesn't know this finish yet (hello, do you exist? LOL) I explain; liquid sand is a textured finish that dries a little rough, as it was sand. It was O.P.I. who came up with this finish and many other brands followed.


Não lembro quem foi que me disse que achou-o parecido com o Me & My Lover da Esssence que mostrei nesse post aqui, mas eu achei que não tem nada a ver. O Magazine Cover Mouse é um vermelho bem mais aberto, e o acabamento é mais delicado também. Mas os dois são lindos de morrer, sem nenhuma dúvida.
I don't remember who told me that it looked like Me & Ly Lover by Essence that I showed in this post here, but I think it's completely different. Magazine Cover Mouse is a brighter red, and the finish is a bit more delicate. But both are gorgeous, no doubt about it.
 


Quem ama liquid sand aí levanta a mão! o/
Raise your hand if you love liquid sands! o/

Beijão e até domingo com mais uma mani do desafio.
Big kiss and see you on Sunday with another mani from the challenge.