quinta-feira, 26 de setembro de 2013

Alcatraz...Rocks - O.P.I.

Bom dia meninas!
Good morning girls!

Tudo maravilindo? Por aqui sim, como sempre! Como muitas viciadas, eu fiquei louca por esses liquid sand, e quero todos os que existem! Muito mesmo!
All wonderful? It is over here, as usual! Like many addicts, I was also crazy about these liquid sand polishes, and I want them all! Really do!

Para adicionar à minha humilde coleção, aqui vai um que cobicei horrores e não me arrependi de ter comprado. Com vocês, Alcatraz…Rocks da O.P.I.:
To increase my humble stash, here’s one that I wanted so bad and do not regret buying it. I give you Alcatraz…Rocks by O.P.I.:




Ele é um azul escuro com shimmer dourado, coisa mais linda de viver! Como todos os sands da O.P.I. ele seca super rápido e é facílimo de limpar! Ôh marquinha maravilhosa! :-D
Its’s a dark blue with golden shimmer, the prettiest thing I've ever seen! Like all sand polishes by O.P.I. it dries super quick and it’s very easy to clean. What a wonderful brand! :-D



Eu amei de paixão esse esmalte e com certeza usarei-o muitas outras vezes! O que vocês acham?
I simply loved this polish and will definitely wear it again! What do you girls think?



Super beijo e até domingo com a segunda mani do desafio.

Big kiss and see you on Sunday with the second mani from the challenge.